Friday, April 10, 2009

last times

Nu känner jag mig äntligen frisk igen, så nu jävlar skall jag ge mitt liv en omgång. Jag sitter right now och planerar exakt vad jag behöver göra varje dag, timme, minut fram tills mina slutprov. Och skall jag vara helt ärlig känns det sådär. Men det gör det väl alltid i dessa tider? Tänker åka tillbaka till skolan på måndag och efter det kommer jag låsa in mig på mitt rum och plugga.
Men innan dess skall jag ut och åka båt på lördag och snart skall jag iväg och spela tennis, lite kul måste jag få ha mina sista dagar i Miami...

2 comments:

  1. Tänkte att det kanske var totalt i onödan att fråga om man får veta din hemliga blogg... jag känner ju inte dig personligen, men det vore verkligen kul att få hänga med... läser gärna om ditt liv, hemligt eller ej... så jag provar som några andra - maila jättegärna den nya adressen. It would make my day eftersom din blogg tillhör en av mina favoriter! feliciakjellgren@gmail.com

    ReplyDelete
  2. jag kommer fortsätta här ett tag till eftersom många av mina svenska vänner följer den. men jag kommer säga till när jag flyttar permanent

    ReplyDelete