Friday, April 10, 2009

located frustration

Botemedel för bloggsjukan.
Jag vill ha: En snygg blogg, och då menar jag inte söt och trevlig. Jag vill att min blogg skall vara så f*cking j*vla snygg att jag känner för att blogga bara av att titta på den.
Jag vill ha: Statestik, jag har fortfarande inte fått igång det på blogspot, och utan att kunna se hur många som är inne och läser varje dag faller intresset för att blogga snabbare än D.J.
Jag vill ha: Smarta, snygga, elaka, snälla, coola och framförallt läsare med åsikter. Långt ifrån allt jag gör, skriver, fotar osv. är mellan mjölk. Jag vill ha läsare med fart som kan sätta mig på plats när jag gått för långt över gränsen. Men jag skall tillägga att totala idioter som aldrig åkt utanför tumba och som inte kan se det geniala med att leva "outside the box", även är välkomna. Ni roar mig.
Jag vill ha: Min kamera, jag slarvade bort Martins på Mokai, vilket gör att jag måste överleva på photobooth.

Hjälp någon?

3 comments:

  1. Ja, jag kan väl säga att jag förstår dig men... tyvärr kan jag inte hjälpa dig. Har ju ingen egen blogg...än... men har ju funderat i flera år på att skaffa en. Kanske något att ta tag i nu när man snart ska vara mammaledig. Får väl konsultera dig då ;-)

    ReplyDelete
  2. Ja, jag tycker det är på tiden att du skaffar dig en riktig blogg. Jag behöver lite nytt blod i min blogglista!

    ReplyDelete
  3. Statestik?????? Vad är det?

    ReplyDelete