Friday, April 3, 2009

seeking amore

Jag har fortfarande inte fått ett livstecken från Martin. Hans telefon är av, men jag har checkat att inget plan har krashat så någonstans är han. Visst att det tar 22 timmar att flyga till Hong Kong, men jag tycker att det har gått 22 timmar nu... Baby where are you?
Och ja, jag vet att denna bloggen är sjukt tråkig just nu, men vad vill ni att jag skall göra? Idag har jag suttit med en bok framför näsan från 10am till 7pm, har precis avslutat mitt pluggande, öppnat min första öl och nu skall jag och Pillan tvätta i inväntan på att Camilla skall komma. Nothing more nothing less.
  • Nu har han ringt. Planet hade tydligen flugit i så mycket motvind att bränslet tagit slut, så de fick gå ner och mellanlanda för att kunna tanka planet. Kul att lägga på ännu fler timmar på de redan 22 stycken...

No comments:

Post a Comment