Tuesday, April 7, 2009

you got mail

Jag fick ett mail idag...
  • Jag hatar denna baten.. jobbar skiten ur mig o far bara skit skrev till Peter bnu att jag vill aka hem i Japan..\ Jag alskar min lilla Agens
Tydligen inte bara som inte är så nöjd med min tillvaro, det skall dock tilläggas att jag är totalt bortskämd av Pernilla, hon lagar mat, fixar och donar hela tiden. Allt medans jag ligger i soffan eller sängen och funderar på att röra mig och få något gjort.

Men en riktigt bra sak som har hänt idag är att jag fått mail från Glamsmile ang. mina nya tandfasader som jag skall fixa i sommar! Jag är riktigt glad över att jag äntligen tagit tag i detta, ni som följt denna bloggen vet att jag tänkt på att fixa tandfasader i flera år.

Så mina två ljuspunkter denna dagen kom via mail. Hightech life javisst...

No comments:

Post a Comment