Wednesday, March 25, 2009

a day at the office

När andra sparkar av sig skorna efter en givande dag tar jag på mig mina
Jag har sagt det förut, men det går bra nu! Inte nog med att jag skrivit klart min UNCRC uppsats, och är klart med presentationen som jag skall hålla imorgon, ringde Martin precis mig och berättade att hans nästa resejobb har blivit reducerat från 5-6 veckor till 2 veckor. Detta har nog aldrig hänt tidigare så: Jámie Marine Global Group´s Miami kontor. Med all denna extra tiden kan jag med gott samvete luta mig tillbaka och lyssna på denna underbara låten och drömma mig tillbaka till sommaren `08 när jag fick en privat spelning av den hemma hos Linn, läsa senaste numret av Vogue och planera in en massa spännande saker för framtiden. Något som defenitivt står på agendan såfort jag kommer tillbaka till Sverige (om exakt en månad) är att dra upp till Stockholm och besöka detta stället.

2 comments:

  1. Har du varit på en privat spelning med KENT? :)

    ReplyDelete
  2. Jag var hemma hos Linn. ingen spelning, utan mer "hemma lirande"

    ReplyDelete