Sunday, March 29, 2009

home

Gud vad skönt att komma hem till ett varmt Miami, det var varmt i L.A, men inte Miami-varmt. Martin har lagat middag till mig (vilket inte händer ofta, vi använder knappt köket) och nu har våra anonyma polska gäster kommit hem efter ännu mera shopping. Har aldrig träffat några som shoppar mer än detta paret. Imorgon flyttar Pernilla hem till oss, så det blir fullt-hus igen. Vilket jag tycker är mysigt, speciellt efter en weekend for two som denna vi precis kommit hem från. Nu vill jag ha mycket människor runt omkring mig igen.
Men först: sömn. Vet inte vad som hänt med mig, jag brukar aldrig gå och lägga mig innan 2.am, men jag har verkligen kämpat för att hålla mig vaken den senaste timmen och klockan är inte ens 10.pm! Något är seriöst fel med mig, men jag är för trött för att försöka ta reda på vad. Later

No comments:

Post a Comment