Monday, March 30, 2009

new homie

Jag är riktigt glad över era kommentarer på förra inlägget, så jag skall inte vara sämre. Idag flyttade denna donnan hem till mig. Vilket skulle kunna rubriceras som double-trouble, men Martin klarar det. Vi har redan börjat planera sommaren, Marstrand, Gotland, Båstad och Saint-Tropez är hittills inbokade. Dessa planer behövs då upptrappningen till alla finals verkligen börjar kännas, stämmningen på FIU är inte vad den brukar vara. Det är bara tre veckor kvar till finals-week, vilket är lika med tre sekunder i studentliv. Jag kommer ihåg min förra finals-week, och jag saknar den inte.

4 comments:

  1. Två snygga blondiner är alltid double-trouble ;)

    ReplyDelete
  2. åh gud.. jag kommer också ihåg finals week... hade inget liv den veckan.. good luck!

    ReplyDelete
  3. Tack, nej mitt liv kommer verkligen ta ett break om någon vecka eller två. Känns kul att veta, not.

    ReplyDelete