Tuesday, March 31, 2009

hello from the sun



Ibland är livet bar tufft, eller inte! Efter en timme "kvinnolära" åkte jag tillbaka till South Beach. Så nu sitter jag här med mitt kaffe och pluggar samtidigt som jag bättrar på brännan. Min hemlängtan är som bortblåst efter att ha uppdaterat mig på Sveriges väder, för här har vi haft ca 28grader idag.
Om ni känner er nere sätt på denna låten på högsta volym, den strömmar ur våra högtalare right now och om livet kunde varit lite bättre så blev det de precis.

4 comments:

  1. Nä ta vara på tiden där och njut!!

    ReplyDelete
  2. Köpte du oxå dom? Eller är det Pernillas?

    ReplyDelete
  3. Mrs K: Jag skall, men man kan längta ändå...
    Felicia: Det är hennes, jag jobbar på mina....haha

    ReplyDelete
  4. Bra, kan du passa på att jobba på mina med? haha

    ReplyDelete