Saturday, March 28, 2009

rise and shine

Martin har lämnat mig för något viktigt möte, så jag kan i hemlighet ligga kvar i sängen och smutta på min latte trots att klockan är 1.40pm Miami time. Hade tänkt att jag skulle vara nere och gå i alla butiker som ligger precis vid hotellet, men jag är helt slut. En anledning till varför jag inte är så fantastiskt pigg kan vara att efter att jag lämnade FIU i torsdag gick vi till LIV. Sjukt rolig kväll med undantaget för denna incidenten, for the record så är allt det Paris Hilton skriver bullshit, varken Steve eller någon annan knuffade henne utan det var hennes pojkvän som skulle slåss med Steve. Vilket resulterade i att vakterna kastade ut både Paris och hennes kille från Dj-båset medans Steve bara fortsatte att spela som om inget hade hänt. Kommer inte riktigt ihåg när jag kom hem, jag kommer ihåg när Martin väcker mig för att vi skall åka ut till flygplatsen... Aldrig mer tänker jag flyga bakis.
Nu: Skall vänta på att latten börjar verka...

No comments:

Post a Comment