Sunday, March 22, 2009

Det går bra nu

Fick precis ett mail från min historia professor med den senaste betygs uppdateringen: 90.3% vilket är ett A. Tidpunkten för detta mailet hade inte kunnat vara bättre då jag slappat till mig rejält under mitt springbreak. Men nu har jag fått tillbaka motivationen för att plugga igen, det enda som står på min att-göra-lista innan jag åker tillbaka till skolan igen är att gå på fashionweek med Pernilla, Mikael och Martin ikväll. Ett mer perfekt avslut på en perfekt vecka kan jag inte önska mig.

Jag säger som Mikael: Livet är bra orättvist, och det är tur för oss.

2 comments:

  1. Bra där tjejen! Jag tycker du är så jävla stark som inte blir uppslukad i all lyx och fester utan även klarar av dina studier. Jag hade inte klarat det vet jag. kör på! Och kom hem snart...

    ReplyDelete
  2. Tack älskling. Jag gör mitt bästa, men det är klart att jag måste tacka nej till en hel del pga skolan. Men förhoppningsvis får jag igen det när jag är klar med utbildningen...

    ReplyDelete