Monday, March 30, 2009

walk a mile in my shoes


Det är inte mycket action på denna bloggen, varken från mig eller er. Känns trist, men jag kan iallafall skylla på att jag varit upptagen med att fixa mitt soon-5years-relationship med Martin. Och till mångas besvikelse går det riktigt jävla bra. Slentrian och dylikt är inget vi känner till, och efter våran get-away-weekend är vi nog kärare än någonsin. Så sorry girls.
Vad eran ursäkt vet jag inte, kan inte se hur många som är inne på denna bloggen (hjälp någon), så jag vet inte om det beror på att ni inte hittat hit (hur svårt kan det va?) eller om ni bara är ovanligt tysta. Men det hade varit kul med ett litet livstecken och hjälp med min bloggststus. Just saying.

15 comments:

  1. Jag har megakoll som vanligt!

    //Eva

    ReplyDelete
  2. Ja, alltså... jag vet att det är fegt att skylla från sig men... jag e höggravid, jobbar, håller på att packa ned hela köket för att till helgen få ett helt nytt och samtidigt försöker jag fortfarande ta lite musikjobb och vara en bra mamma till lilla F. Anyway, grattis till dig & M!

    ReplyDelete
  3. Anni: Men shit. Din ursäkt bräcker min... när kommer bebin?

    ReplyDelete
  4. Okej jag har ingen bra ursäkt :) är bara ovanligt lat på kommentarsfronten... congrats till 5 år! Jag gillar att du har bytt till blogspot, men det är ju lite segt att inte kunna se besökare. Tror dock att man kan lägga till någon tjänst så att man får uppgifter om hur många som är inne och snokar :) kram

    ReplyDelete
  5. Jag är alltid med dig gumman!
    Panis

    ReplyDelete
  6. Jag läser ofta och hänger med från förra bloggen men är helt värdelös på att kommentera :)

    ReplyDelete
  7. Va härligt Grattis!!!

    ReplyDelete
  8. Felicia: Tack, ja jag måste snoka runt lite och hitta något bra sätt. Tråkigt att inte vet hur många som läser...
    Sandra: Bra där. Snart kommer jag hem så du kan träffa mig istället för att läsa om mig!
    Annika: Haha, du är inte ensam! Men bra att jag får lite livstecken nu iallafall!
    Anna: Tack *s*

    ReplyDelete
  9. Grattis till 5 år! Bra jobbat att inte låta vardagen göra sig påmind efter så lång tid, hur fasiken gör ni?!

    ReplyDelete
  10. Vi spenderar mycket tid ifrån varandra, sedan har vi blivit bättre på att ta vara på tiden vi har med varandra. Men som sagt det är detta vi jobbar på just nu...

    ReplyDelete
  11. Bebisen kommer i mitten av maj. Mycket ska hända innan dess... Här i Götet är det vår nu och Avenyn är full av solglasögonprydda människor. I Fiskebäcks båthamn e de full aktivitet och på Frölunda Torg har alkisarna nu bänkat sig utanför. Bara så du vet vad som händer här på Bästkusten menar jag ;-)

    ReplyDelete
  12. Men! Nu får jag hemlängtan, kanske inte efter alkisarna, men Avenyn... hoppas att uteserverningarna har kommit fram tills jag kommer hem!
    Lyckatill med bebisen! Det är ju inte långt kvar alls!

    ReplyDelete
  13. "Bra där", får mig osökt att tänka på B. Huj alltså. Skynda hem nu!!!

    ReplyDelete
  14. På B? Maila mig vem B är om du inte vill skriva det här. kram

    ReplyDelete